Vergaderarrangementen 

kasteel woerden regio utrecht

Onze vergaderarrangementen

De vergaderarrangementen bij Kasteel Woerden zijn inclusief zaalhuur en gebaseerd op een vanaf prijs per persoon. U heeft de keuze uit een arrangement voor een dagdeel of dag en kunt deze verder uitbreiden met een lunch, borrel of diner. De arrangementen zijn te boeken vanaf 8 personen. Op basis van het aantal gasten zullen wij een geschikte vergaderruimte reserveren.

 

Heeft u een ander programma voor ogen? Geen probleem. Wij stellen dan graag een op maat gemaakte offerte voor u op. Uiteraard is het ook mogelijk om de culinaire invulling aan te passen of items toe te voegen.

Op maat gemaakte offerte ontvangen
Kasteel Woerden regio utrecht rotterdam amsterdam modumentaal sfeervol grote capiciteit gezellig evenementenlocatie events groot bedrijfsfeest 100 200 500 600 personen personeelsfeesten congressen ridderzaal feesten huwelijksfeest

2-uurs

vergaderarrangement

/

Vanaf €49,- per persoon*

Inclusief zaalhuur
Inclusief audiovisuele-middelen
Inclusief flipover
Onbeperkt heerlijke koffie variaties en diverse thee soorten
Onbeperkt plat- en bruisend water
Inclusief huisgemaakte zoete lekkernijen
Boeken
Kasteel Woerden locatie voor zakelijke bijeenkomst feestlocatie feesten trouwlocatie personeelsfeest verjaardag bedrijfsfeest tussen rotterdam amsterdam sfeervol groepen groepsgrootte 100 200 300 600 feest centraal geleden groene hart jubileum Roodbaars geserveerd tijdens training daarna walking dinner oftewel een ideale trainingslocatie

4-uurs

vergaderarrangement

(ochtend)

Vanaf €85,- per persoon*

Inclusief zaalhuur, audiovisuele-middelen en flipover
Onbeperkt heerlijke koffie variaties en diverse thee soorten
Onbeperkt plat- en bruisend water
Inclusief huisgemaakte zoete lekkernijen
Inclusief ochtendsnack
Inclusief Kasteellunch
Boeken
Kasteel Woerden feestlocatie feesten trouwlocatie personeelsfeest verjaardag bedrijfsfeest tussen rotterdam amsterdam sfeervol groepen groepsgrootte 100 200 300 600 feest centraal geleden groene hart jubileum Vergaderlocatie Congreslocatie Vergaderzaal Locatie training ALV ruimte

4-uurs

vergaderarrangement

(middag)

Vanaf €85,- per persoon*

Inclusief zaalhuur, audiovisuele-middelen en flipover
Onbeperkt heerlijke koffie variaties en diverse thee soorten
Onbeperkt plat- en bruisend water
Inclusief huisgemaakte zoete lekkernijen
Inclusief middagsnack
Inclusief Kasteellunch
Boeken
Kasteel Woerden feestlocatie feesten trouwlocatie personeelsfeest verjaardag bedrijfsfeest tussen rotterdam amsterdam sfeervol groepen groepsgrootte 100 200 300 600 feest centraal geleden groene hart jubileum

8-uurs

vergaderarrangement

/

Vanaf €95,- per persoon*

Inclusief zaalhuur
Inclusief audiovisuele-middelen en flipover
Onbeperkt heerlijke koffie variaties en diverse thee soorten
Onbeperkt plat- en bruisend water
Inclusief huisgemaakte zoete lekkernijen
Inclusief ochtendsnack
Inclusief middagsnack
Inclusief Kasteellunch
Boeken

8-uurs

vergaderarrangement

met borrel

Vanaf €115,- per persoon*

Inclusief zaalhuur, audiovisuele-middelen en flipover
Onbeperkt heerlijke koffie variaties en diverse thee soorten
Onbeperkt plat- en bruisend water
Inclusief huisgemaakte zoete lekkernijen
Inclusief ochtendsnack en middagsnack
Inclusief Kasteellunch
Inclusief borrel bestaande uit onbeperkt wijn, bier en frisdrank, tafelgarnituur en twee rondes bittergarnituur.
Boeken
kasteel woerden vergaderlocatie trainingen

8-uurs

vergaderarrangement

met borrel en diner

Vanaf €165,- per persoon*

Inclusief zaalhuur, audiovisuele-middelen en flipover
Onbeperkt heerlijke koffie variaties en diverse thee soorten
Onbeperkt plat- en bruisend water
Inclusief huisgemaakte zoete lekkernijen
Inclusief ochtendsnack, middagsnack en kasteellunch
Inclusief borrel bestaande uit onbeperkt wijn, bier en frisdrank, tafelgarnituur en twee rondes bittergarnituur.
Inclusief 3-gangen chefs menu met onbeperkt wijn, bier en frisdrank.
Boeken
  • null

    Akia

    Sales & Events

BENIEUWD NAAR DE MOGELIJKHEDEN?
BEL AKIA OF BARBARA OP:

  • null

    Barbara

    Sales & Events