Kasteel Woerden regio utrecht rotterdam amsterdam modumentaal sfeervol grote capiciteit gezellig evenementenlocatie events groot bedrijfsfeest 100 200 500 600 personen bedrijfsfeesten personeelsfeesten congressen ridderzaal feesten bedrijfsfeesten huwelijksfeest

Babyshower organiseren | 7 ultieme tips

Delen en liken is elkaar inspireren en waarderen!

Sta jij op het punt om en babyshower te organiseren voor je vriendin, zus, dochter, moeder, tante of nicht? Aan jou de belangrijke taak om een onvergetelijke middag of avond te organiseren. Maar hoe organiseer je nou dé perfecte babyshower?

 

Wij geven je 7 ultieme tips voor een leuke babyshower om de mama in spé helemaal te verrassen.

1 | Kies voor een privéruimte

Welke locatie je ook kiest, een privéruimte is zeker aan te raden voor tijdens jullie babyshower. Het leuke is namelijk dat je deze ruimte helemaal kunt aankleden en decoreren zoals jullie dat willen. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om al eerder op locatie te zijn en voorbereidingen te treffen. Ook heb je geen last van pottenkijkers en kan de locatie de volle aandacht en service op jullie richten. Dat maakt het verrassingseffect nog leuker!

 

Wist je dat… Kasteel Woerden meer dan 10 verschillende zalen heeft. Benieuwd naar een passende zaal voor jullie babyshower? 

Bekijk onze zalen
Babyshower bij Kasteel Woerden
Kasteel Woerden feestlocatie feesten trouwlocatie personeelsfeest verjaardag bedrijfsfeest tussen rotterdam amsterdam sfeervol groepen groepsgrootte 100 200 300 600 feest centraal geleden groene hart jubileum trouwlocatie
Broodplank dineren kasteel woerden regio utrecht

2 | Ga voor een high tea of uitgebreide lunch

Een middagprogramma is ideaal. Niet alleen voor de mama in spé die toch net even wat sneller moe is dan normaal, maar ook voor iedereen die er bij is. Een high tea of lunch is dan een ideale invulling als je op zoek bent naar een middagprogramma met eten.

 

High tea

Combinatie van zoete en hartige hapjes, heel veel thee (en luxe koffies voor de liefhebbers) en natuurlijk een sprankelend drankje vooraf (alcoholvrij natuurlijk). Vul de high tea aan met extra items zoals soesjes met muisjes, cakepops of andere lekkernijen.

 

 

Lunch

Liever het zoet bewaren voor later? Kies dan voor een uitgebreide lunch met bijvoorbeeld diverse sandwiches, salades, soep van het seizoen, wraps rolletjes en warme items. Nieuwsgierig naar het kostenplaatje?

 

Via onze online offerte tool kan je gemakkelijk en geheel vrijblijvend een eerste offerte samenstellen. Zo zie je in één oogopslag alle mogelijkheden en bijbehorende kosten.

Maak gratis een online offerte

3 | Game time! Spellen en workshops

Entertainment mag natuurlijk niet ontbreken. En natuurlijk zijn er talloze leuke spellen te vinden! Babybingo, babyvoeding proeven of raad de naam.

 

Maar weet je wat ook leuk is? Een workshop op locatie! Van creatieve workshops zoals sierraden maken of schilderen tot culinaire workshops zoals macarons maken cupcakes versieren. Je leest hier meer.

4 | Sweet table 

Een sweet table is een echte eyecatcher tijdens de babyshower. En ook nog eens ontzettend lekker. Van de klassieke stukken brownie en carrotcake tot donuts, cupcakes en cakepops. Is het geslacht van de baby al bekend? Dan is het natuurlijk erg leuk om de kleuren mee te nemen in de sweet table. Al is gender neutraal natuurlijk ook mogelijk!

 

Kleed de sweet table extra aan met eigen decoratie zoals bloemen, glitters of vlaggetjes.

 

Benieuwd naar de mogelijkheden? Bekijk dan onze brochure

Download gratis de brochure
Kasteel Woerden feest babyshower verjaardag sweet table carrot cake high tea
Kasteel Woerden regio utrecht rotterdam amsterdam modumentaal sfeervol grote capiciteit gezellig evenementenlocatie events groot bedrijfsfeest 100 200 500 600 personen personeelsfeesten congressen ridderzaal feesten huwelijksfeest jubileum

5 | Signature virgin cocktail

Hoe leuk is het om de favoriete cocktails (virgin natuurlijk) te serveren tijdens de babyshower. Denk bijvoorbeeld aan een virgin scroppino, een zomerse no gin-tonic of een virgin mojito.

 

Laat ze door gastvrouwen/heren uitserveren of kies voor een leuke cocktail buffet.

 

Wist je trouwens dat je bij Kasteel Woerden aan all-in arrangement kunt boeken. Wij regelen de locatie, een geschikte ruimte en het eten en drinken. Decoratie en kleuren mogen jullie natuurlijk zelf meenemen. Doe hier inspiratie op bij partners.

6 | Slide show en herinneringen ophalen

Er gaat veel veranderen in het leven van de mama in spé. Des te leuker om de bijzondere momenten samen nog eens te herbeleven.

 

Laat die creativiteit maar komen, want een slide show met leuke foto’s van feestjes, vakanties en leuke momenten breken echt het ijs. Bedenk er een leuke speech of verhaal bij en er komen gegarandeerd tranen (van blijdschap en van geluk natuurlijk).

Kasteel Woerden regio utrecht rotterdam amsterdam modumentaal sfeervol grote capiciteit gezellig evenementenlocatie events groot 100 200 500 600 personen feest babyshower
personeelsfeest regio amsterdam centraal in groene hart randstad feesten feestje bedrijfsfeest kerstfeest centraal in randstad grote locatie

7 | Persoonlijk cadeau

De mama in spé is natuurlijk volop aan het genieten van de dag. Laat iedereen een persoonlijke tekst of verhaal schrijven in een boek en geef deze mee aan de mama in spé.

 

Polaroid camera’s of wegwerp camera’s bij de hand? Plak het boek dan direct vol met de leukste foto’s! Zo heb je direct een mooie herinnering van de babyshower.

Lees hier meer over babyshowers

Benieuwd naar de mogelijkheden voor een babyshower bij Kasteel Woerden? Neem dan gerust contact met ons op via 0348 – 43 60 00 of info@kasteelwoerden.nl of stel gemakkelijk een online offerte op!

  • null

    Akia

    Lorum ipsum

BENIEUWD NAAR DE MOGELIJKHEDEN?
BEL AKIA OF BARBARA OP:

  • null

    Barbara

    Lorum ipsum


Delen en liken is elkaar inspireren en waarderen!